Hund Sällskap Kumla

Direktlänk till inlägg 19 mars 2011

Promenad 19/3 i Bilder!

Av Hund Sällskap Kumla - 19 mars 2011 18:11

Vilket härligt väder det vart idag...Strålande sol, dock lite mer snö än önskat!

Idag var det en skara på 7 hundar och lite fler mattar & hussar och promenaden gick runt Erikson...Efter vart det en härlig fika på Erikssons kullen...Kanon härligt!


  

Toppen är nådd...Fika fika! Här sitter Dizel & njuter & myser med familjen!


               

Och här sitter Faxen och också vill kakan smaka!


 

Kelly busar med matte & husse




Och lite kontakt övning också


Men va är en promenad utan hundbus...Kelly & Miso fatta tycke för varandra!


Mmmm...En brud   




Även Faxen fick sig liten hälsning med tjejen...



Miso kontaktar och matte


   


En riktig livsnjutare ;)



      


Två kineser & en fjärilshund kom tyvärr inte med på bild dom avvek innan kameran kom upp...Men hoppas vi får ny chans en annan gång...!

Tack alla hundar mattar & hussar för den här gången!


Nästa tillfälle äger rum Söndagen den 27/3 Kl:13.00

Träff vid Kumla Sjöarnas Parkering!

Medtag eget fika och vid fint väder slår vi även på grillen!


Hjärligt Välkomna // Jeanette & Fernando


 
 
Ingen bild

Angelica

19 mars 2011 20:23

Tack själv för ett mycket trevlig dag !

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hund Sällskap Kumla - 19 mars 2011 19:02

Nästa tillfälle äger rum Söndagen den 27/3 Kl:13.00 Träff vid Kumla Sjöarnas Parkering! Medtag eget fika och vid fint väder slår vi även på grillen!   Hjärligt Välkomna // Jeanette & Fernando ...

Av Hund Sällskap Kumla - 13 mars 2011 19:54

Litet trevligt gäng idag med...Fyra fyrbenta & Åtta två benta   ! Ingen sol men skönt ändå... Jag & Bibbi fick gå utan hundar pg av sjukdom! Hoppas att dom kan va med till nästa tillfälle... Dom närvarande var... Vackra Fiori    ...

Av Hund Sällskap Kumla - 7 mars 2011 18:08

Caroline Måndag 7 mars 14:19 Om det är någon som behöver hundvakt i kumla så ställer jag mer än gärna upp! Det är bra för både mig och min hund. Jag har en liten shi tzu/ tibetansk spaniel. Hon behöver träffa andra hundar och jag är sjukskriven s...

Av Hund Sällskap Kumla - 7 mars 2011 12:12

dvärgpudel Måndag 7 mars 10:52 Hej, Jag ska börja jobba i Kumla om några veckor och undrar om ni har hunddagis eller liknande?Tacksam för svar! ...

Av Hund Sällskap Kumla - 6 mars 2011 07:12

Vi träffas på parkeringen vid Via spåret. Går en promenad. För er som har valpar går det att gå en kortare promenad. Avslutar sen med egen medtaget fika.väg beskrivning: Från Ö-o Kumla hållet. Åk fängelse rakan...tag av vänster vid stora gula sement ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards